Huisregels Cozy Pillow

Samen met u zorgen wij voor een veilig en aangenaam verblijf. Wij vragen u daarom onze huisregels te respecteren en te accepteren.

Algemene regels

  • Alle aanwijzingen van medewerkers van Cozy Pillow die verband houden met de huisregels dienen te worden opgevolgd. Opmerkingen kunt u bij de bedrijfsleiding melden.
  • Inchecken kan vanaf 15.00 uur en uitchecken kan tot 11.00 uur. Zin om uit te slapen? Vraag het tenminste 24 uur van tevoren aan het hotelpersoneel of u een late check-out kunt boeken. Mocht dit mogelijk zijn, dan kan dit worden geregeld tegen een extra toeslag.
  • Bij het inchecken moet iedereen die in Cozy Pillow verblijft een geldig legitimatiebewijs kunnen laten zien.
  • In elk reisgezelschap moet minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder zijn.
  • Wij respecteren uw privacy, maar wij zijn bevoegd uw kamer te betreden indien u besluit onze huisregels te overtreden.
  • In de gemeenschappelijke ruimtes van Cozy Pillow zijn camera's geplaatst, blijf lachen! Iedereen die ons hotel betreedt gaat ermee akkoord dat zij/ hij/ hun wordt opgenomen. In geval van nood en/of incidenten kunnen deze opnames aan de autoriteiten worden getoond als bewijsmateriaal.
  • Gevonden voorwerpen moeten worden ingeleverd bij de receptie en worden 3 maanden bewaard.
  • Cozy Pillow is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw bezittingen. Bewaar ze zo nodig in de kluis.
  • De eigenaar, directie en medewerkers en/of personen werkzaam voor Cozy Pillow kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel, materiële of immateriële schade die bezoekers bij de locatie kunnen ondervinden.

Het is verboden om:

  • Nooduitgangen te gebruiken als er geen brand is;
  • Alle hoteleigendommen die in en buiten de kamer worden aangetroffen, mee te nemen buiten het gebouw. In geval van diefstal en/of opzettelijke schade aan eigendommen ontvangt u geen waarschuwing, maar leidt dit tot onmiddellijke verwijdering, aansprakelijkheidsstelling en/of aangifte bij de politie en zult u aansprakelijk worden gesteld voor de reparatie en/of vernieuwing van de kosten;
  • Gewelddadig te zijn of met geweld te dreigen tegen medewerkers, housekeeping en andere gasten;
  • Gasten en/of medewerkers van Cozy Pillow met woord en gebaar te beledigen en/of discriminerende opmerkingen te maken of seksueel te intimideren;
  • Kaarsen aan te steken in de kamer; heel romantisch maar ook een grote kans op brandgevaar;
  • Het consumeren, gebruiken, verhandelen of bij zich dragen van verdovende middelen (soft/ harddrugs);
  • Wapens in het hotel te dragen, te bewaren of te gebruiken;
  • Overlast te veroorzaken voor een ander, door luide muziek, onbehoorlijk gedrag of lawaai van welke aard dan ook. Na 22:00 uur dient de rust in het hotel gerespecteerd te worden;
  • Met meer dan het toegestane aantal personen in de kamer te verblijven. Als de directie verneemt dat u met meer mensen in de kamer verblijft dan toegestaan, moet u onmiddellijk het hotel verlaten;
  • Betaald bezoek van gasten in de kamer hebben voor seksuele activiteiten;
  • Te roken in het hele gebouw. Al onze kamers zijn rookvrij, dus rook niet in ons pand. Ook niet in de badkamer of buiten het raam. Mocht u besluiten een sigaret te roken, houd er dan rekening mee dat wij genoodzaakt zijn schoonmaakkosten van € 250,- in rekening te brengen.
  • Hoeveel we ook van ze houden, het is niet toegestaan huisdieren mee te nemen naar Cozy Pillow; tenzij voor aankomst overlegd/overeengekomen is met het management van het hotel en alleen in het geval van hulphonden (ook wel "assistance dogs" genoemd);
  • Hotel Cozy Pillow hanteert een zero-tolerance beleid. Dit betekent dat bij het niet naleven van ons huisreglement geen waarschuwing gegeven zal worden, maar u per direct wordt verzocht het hotel te verlaten.